روایت هاشم‌پور از ممنوع‌الکاری‌اش در دهه ۶۰

5fe88b57606c1_5fe88b57606c3 جمشید هاشم‌پور درباره دوران ممنوع‌الکاری‌اش در دهه شصت گفت: آن‌ها دلیل خاصی نداشتند، فقط گفتند ایشان خیلی دارد پرواز می‌کند و مطرح می‌شود.

جمشید هاشم‌پور درباره دوران ممنوع‌الکاری‌اش در دهه شصت گفت: «بعد از فیلم «یوزپلنگ» ساخته ساموئل خاچیکیان بود که ممنوع‌الکار شدم. چون یادم هست قبل از فیلم شایعه شده بود که هاشم‌پور قرار است ممنوع‌الکار شود و چون قرارداد این فیلم را بسته بودیم سریع کلید زدند و مرا جلوی دوربین بردند.

بعد از ممنوع‌الکاری، من اقدامی نکردم و حتی ارشاد هم نرفتم که ببینم اصلا چرا ممنوع شدم یا درخواست بدهم ممنوع‌الکاری‌ام را لغو کنند. حتی کسی به من خبر نداد ممنوع‌الکار شده‌ام. آن موقع کارگردان‌‌ها و تهیه‌کننده‌ها لیست بازیگران‌شان را می‌بردند ارشاد و به آنها می‌گفتند هاشم‌پور فعلا نمی‌تواند کار کند. دلیل خاصی نداشتند فقط گفتند ایشان خیلی دارد پرواز می کند و مطرح می‌شود»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انهدام باند بزرگ جعل مدارک هویتی در البرز

ی دسامبر 27 , 2020
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند جعل مدارک هویتی که با تهیه دسته‌چک اقدام به ۳۰ میلیارد کلاه‌برداری از شهروندان کرده بودند، خبر داد. سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پروند کلاه‌برداری از مراجع قضائی به پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر اجاره قالب‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000