تازه ترین قیمت مسکن در مناطق4،5و10تهران

5fe81774a761f_2020-12-27_08-41 پس از بروز تحولات سیاسی بین‌المللی عمدتا به دو علت کاهش انتظارات تورمی و کاهش ریسک‌های غیراقتصادی قیمت‌ ملک به‌طور کلی در مناطق ۴ و ۵ کاهشی بوده و در برخی از محلات این دو منطقه افت قیمت محسوس بوده است.

اظهارات برخی واسطه‌های ملکی فعال در مناطق مصرفی (۴ و ۵) نشان می‌دهد پس از بروز تحولات سیاسی بین‌المللی عمدتا به دو علت کاهش انتظارات تورمی و کاهش ریسک‌های غیراقتصادی قیمت‌ ملک به‌طور کلی در این مناطق کاهشی بوده و در برخی از محلات این دو منطقه افت قیمت محسوس بوده است. منطقه ۱۰ نیز وضعیت مشابهی نسبت به دو منطقه مصرفی پایتخت دارد از این جهت که در این منطقه هم تحقیقات میدانی از کاهش نسبی قیمت‌ها طی حدود دو ماه گذشته حکایت دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از ۶ سال جنگ فقط شکست و خواری عاید دشمن شده است

ی دسامبر 27 , 2020
سیاسی/ بین الملل وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن اعلام کرد با وجود گذشت شش سال از تجاوزات بیرحمانه علیه یمن، ائتلاف متجاوز عربی چیزی جز شکست نصیبش نشده است. محمد ناصر العاطفی روز شنبه تأکید کرد که ائتلاف متجاوز آمریکایی-سعودی در یمن شکست خورده و دماغش به خاک مالیده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000