ترامپ: انتخابات در افغانستان، از انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا امن‌تر است

سیاسی/ بین الملل 5fe753212ea7a_2020-12-26_18-43 رئیس جمهور آمریکا در رشته پیامی توییتری دیوان عالی آمریکا را ضعیف و بی‌کفایت و رئیس جمهور منتخب این کشور را رئیس جمهور جعلی نامید.

ترامپ در پیامی توییتری نوشت: «وزارت "دادگستری" و اف‌بی‌آی در قبال تقلب آرای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، بزرگترین کلاهبرداری تاریخ ملت ما، بر خلاف شواهد قانع‌کننده هیچ کاری نکردند. آن‌ها باید خجالت بکشند. تاریخ این را به یاد خواهد داشت. هرگز تسلیم نشوید. ششم ژانویه در واشنگتن شما را می‌بینم».

رئیس جمهور آمریکا در پیامی دیگر نوشت: «گزارش دورهام کدام گوری است؟ آن‌ها از کمپین من جاسوسی کردند، با روسیه (و دیگران) تبانی کردند و مچشان گرفته شد. گزارش‌های هاروویتز درباره کامی و مک‌کابی را بخوانید. حتی اخبار جعلی نیویورک تایمز هم گفت این بد است. آن‌ها همه تلاش خود را کردند و شکست خوردند و حالا تلاش می‌کنند انتخابات را بدزدند».

ترامپ در دنباله این پیام‌ها نوشت: «دیوان عالی آمریکا در قبال تقلب انتخاباتی عظیم که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ رخ داد کاملاً ضعیف و بی‌کفایت عمل کرد. ما مدارکی قطعی داریم اما آن‌ها نمی‌خواهند ببینند. آن‌ها می‌گویند موضعی نداریم. اگر انتخابات ما فاسد باشد کشوری هم نداریم».

او در پیامی دیگر نوشت: «یک سرباز جوان در افغانستان به من گفت انتخابات در افغانستان، از انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا امن‌تر است و بهتر اداره می‌شود. [انتخابات] ما با میلیون‌ها میلیون برگه رأی تقلبی پُستی انتخاباتی شبیه یک کشور جهان سومی را داریم. رئیس جمهور جعلی!»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

به‌مناسبت زادروز بهرام بیضایی/ عکس

ش دسامبر 26 , 2020
موزه‌ی سینما، به‌مناسبت زادروز بهرام بیضایی ("شاید وقتی دیگر"، "مسافران" و "سگ کشی")، چند تصویر از پشت صحنه‌ی فیلمبرداری آثارش منتشر کرد. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000