آقای رییس جمهور، این هم فهرست مصادیق انتصابات فامیلی + جدول اسامی

آقای رییس جمهور، این هم فهرست مصادیق انتصابات فامیلی + جدول اسامی

پایگاه خبری چند ثانیه نوشت:پیرو تأکید و دعوت چندباره رئیس‌جمهور برای معرفی مصادیق انتصابات «فامیلی» و «اتوبوسی» در دولت جهت صدور دستور «رسیدگی» و «پیگیری»، بخشی از انتصابات دولتی رسانه‌ای شده عنوان می شود.

پیرو تأکید و دعوت چندباره رئیس‌جمهور برای معرفی مصادیق انتصابات «فامیلی» و «اتوبوسی» در دولت جهت صدور دستور «رسیدگی» و «پیگیری»، بخشی از انتصابات دولتی رسانه‌ای شده که در مظان اتهام «فامیلی» یا «اتوبوسی» بودن قرار دارند، در دو جدول ذیل بازتاب داده شده است.

لازمه شفاف‌سازی اقناعی و شائبه زدایی پیرامون این انتصاب‌ها، پاسخگویی به چند سؤال کلیدی است: اولاً، این انتصابات انجام شده یا کذب است؟ ثانیاً، انتساب‌های فامیلی رسانه‌ای شده، واقعیت دارد یا خیر؟ ثالثاً، اگر انتصاب‌ها و انتساب‌ها، خلاف واقع نیست، مستند رعایت شایسته‌سالاری در گزینش آنان چیست؟

بدیهی است، ارائه پاسخ مستند و اقناعی دولت سیزدهم به این سؤالات، می‌تواند، ارزیابی رئیس‌جمهور که انتقادها از انتصابات فامیلی را شایعات ناشی از «عملیات روانی» دانسته‌اند، اثبات کند و افکارعمومی را به این یقین برساند که برخلاف مطالب پرتعداد رسانه‌ای، از انتصابات فامیلی و اتوبوسی در دولت، خبر و نشانی نیست و منصوبان با معیار شایستگی، برگزیده شده‌اند و به‌ این‌ ترتیب، با بلاموضوع شدن اتهامات و انتقادات کنونی، ضریب اعتماد به شخص رئیس‌جمهور و اعضای کابینه، افزایش خواهد یافت.

آقای رییس جمهور، این هم فهرست مصادیق انتصابات فامیلی + جدول اسامی

بیشتر بخوانید:

«چراغ سبز» رئیسی به ادامه «چراغ خاموش» انتصابات فامیلی _ رفاقتی

فعال سیاسی حامی رئیسی : رئیس جمهور واقعیت آشکار انتصابات فامیلی را انکار نکند / گزارش دروغ به او داده اند

21217

پست بعدی

پیشنهادهای متفاوت برای حال خوب در «بسته پیشنهادی»

س فوریه 1 , 2022
با توجه به اینکه «بسته پیشنهادی» رویکرد خود را راهنمای حال خوب قرار داده، همزمان با شروع جشنواره فیلم فجر بنا دارد در ۲ قسمت به سینمای امیدبخش بپردازد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بسته پیشنهادی، همزمان با دهه فجر انقلاب و شروع چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر، برنامه بسته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000