حمله مجدد ترامپ به چین در توئیت جدیدش

سیاسی/ بین الملل 5fe710f693753_5fe710f693755 رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین توئیتش بار دیگر به چین حمله کرده و گرفتاری مردم آمریکا به کروناویروس و تبعات اقتصادی آن را به گردن چین انداخت.

دونالد ترامپ در توئیت جدیدش با اشاره به مناقشه مربوط به بسته مالی حمایتی مرتبط با کروناویروس نوشته است: " در باشگاه ترامپ اینترنشنال در پالم بیچ فلوریدا تماسهای تلفنی زیادی برقرار کردم و دیدارهایی داشتم. چرا سیاستمداران نمی‌خواهند به مردم به جای تنها ۶۰۰ دلار، ۲۰۰۰ دلار بدهند؟ این تقصیر آنها نیست، تقصیر چین است. پول را به مردم ما بدهید!"

ترامپ در پیامی دیگر نیز ضمن اشاره به سخنرانی خود برای نظامیان آمریکا در سراسر جهان به مناسبت کریسمس نوشت: رسانه‌های جعلی دعوت نیستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پخش صدای یاس برای اولین بار در یک سریال/ ویدئو

ش دسامبر 26 , 2020
یاس در گذشته برای سریال "رقص روی شیشه" و فیلم "بارکد" آثاری را خوانده بود که از پخش این آثار ممانعت شد. صدای یاسر بختیاری (یاس)، رپر معروفی که از اواسط دهه هشتاد به دنبال مجوز بوده و تاکنون موفق به کسب مجوز نشده است، برای اولین بار در سریال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000