علیرضا بیرانوند و محمد انصاری به عصر جدید می‌آیند

5fe72163775cb_5fe72163775cd ویژه برنامه کرونایی «هشتگ‌ عصر جدید» شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و امشب با علیرضا بیرانوند و محمد انصاری گفت‌وگو می‌شود.

احسان علیخانی امشب ۶ دی با محمدعلی الستی جامعه شناس در ویژه برنامه «هشتگ عصر جدید» گفتگو می‌کند. علیخانی در ۸ قسمت گفتگوهایی با مهمانان مختلف خواهد داشت و در تمامی قسمت‌های ویژه‌برنامه کرونایی «هشتگ عصرجدید» حضور دارد.

ایمان قیاسی نیز امشب در ویژه برنامه کرونایی «هشتگ‌ عصر جدید» با سید بشیرحسینی یکی از داوران برنامه گفتگو دارد، خاطره بازی می‌کنند و به جاهای مختلف استودیو «عصر جدید» سرک می‌کشند.

همچنین با شرکت‌کنندگان سال گذشته و امسال برنامه، گفتگوهایی تصویری انجام می‌شود. به دعوت عوامل «عصر جدید» محمد انصاری بازیکن تیم پرسپولیس به استودیو می‌آید و درباره این مسابقه با سید بشیرحسینی و ایمان قیاسی صحبت می‌کند. در بخشی دیگری برای اولین بار علیرضا بیرانوند بعد از لژیونر شدن با گفتگوی تصویری دیده می شود.

ویژه برنامه کرونایی «هشتگ‌ عصر جدید» شنبه و یکشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رییس شورای شهر چمران ماهشهر بازداشت شد

ش دسامبر 26 , 2020
سیاسی/ دولت معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: رییس شورای اسلامی شهر چمران از توابع شهرستان بندر ماهشهر امروز بازداشت شد. "علی‌حسین حسین‌زاده" بازداشت رییس شورای شهر چمران از توابع شهرستان ماهشهر را تایید کرد و افزود: در پی حوادث آبگرفتگی اخیر رییس شورای شهر چمران برای پاره‌ای توضیحات بازداشت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000