پُست اینستاگرامی هانیه توسلی برای تولد ۸۲ سالگی بهرام بیضایی/ عکس

5fe6c18c15500_5fe6c18c15502 هانیه توسلی، بازیگر سینمای کشورمان، با تبریک سالروز تولد بهرام بیضایی، او را اسطوره زندگی خود نامید و از تأثیری گفت که این هنرمند بزرگ در زندگی هنری‌ او و هم‌نسلانش داشته است.

بهرام بیضایی، نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر کشورمان، دیروز (۵ دی ۹۹)، ۸۲ ساله شد. به همین مناسبت، بسیاری از چهره‌های هنری و سینمایی، در صفحه‌های شخصی اینستاگرام خود، عکس و متن‌هایی را منتشر کردند.

هانیه توسلی هم در این باره، پست زیر را منتشر کرد:

«اسطوره زندگی من.
بزرگ
با شکوه
مانا
چقدر در نوجوانی معنای نمایش و تئاتر و سینما با شما، با نام شما، با نمایشنامه‌های شما، با فیلمنامه‌های شما، همان‌هایی که نساختید.
اشغال و حقایقی درباره لیلا دختر ادریس و بقیه،
با سینما و فیلم‌های شما درآمیخته.
چقدر با عشق، آرش و سه برخوانی و آژیدهاک را در هفده سالگی تنهایی در خلوت خواندم و اجرا کردم و شب‌ها در خیالم خودم را در نقش‌هایی که نوشته بودید تجسم کردم. چقدر با شکوه هستید جناب بیضایی. استاد همیشگی من.

تولدتان مبارک ما باشد.

زنده و برقرار باشید و سایه تان مستدام»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شوخی خنده‌دار پژمان جمشیدی با علی دایی/ ویدئو

ش دسامبر 26 , 2020
پژمان جمشیدی در خصوص این سوال که «دادنِ پاس گل لذت‌بخش‌تر است یا گلزنی» با شوخی جالبی گفت: علی دایی می‌گوید یادم نیست به من پاس گل داده باشی! دنبال فیلم گل‌ها هستم برایش ببرم.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000