وقوع یک انفجار بزرگ در ایالت تنسی آمریکا/ ویدئو

سیاسی/ بین الملل 5fe5fd0485304_5fe5fd0485306 رسانه‌های آمریکایی از وقوع یک انفجار بزرگ و آسیب دیدن چندین ساختمان در شهر نشویل واقع در ایالت تنسی در نخستین ساعات روز کریسمس خبر دادند.

چندین رسانه آمریکایی روز جمعه گزارش دادند که در نخستین ساعات بامداد امروز به وقت محلی یک دستگاه خودروی پارک شده در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر نشویل در ایالت تنسی منفجر شده و چندین ساختمان بر اثر این انفجار مهیب آسیب دیده‌اند.

پایگاه خبری «نیوز2» به نقل از مقامات محلی گزارش داده است که هیچ‌کس بر اثر این انفجار آسیب ندیده است و در حال حاضر مأموران اداره امور اضطراری شهر نشویل مشغول ارزیابی خسارت‌های وارد شده به ساختمان‌های اطراف محل انفجار هستند.

بنابر گزارش‌های رسانه‌های محلی، علاوه بر نیروهای آتش‌نشانی تعداد زیادی از مأموران پلیس نیز در محل حاضر هستند.

هنوز درباره علت این حادثه و احتمال تروریستی بودن آن گزارشی منتشر نشده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت واقعی دلار چقدر باید باشد؟

ج دسامبر 25 , 2020
یک کارشناس اقتصادی معتقد است :قیمت دلار در شرایط فعلی با توجه به وضعیت اقتصادی و سیاسی ایران باید بین ۲۲ تا ۲۳ هزار تومان باشد. حسین اسدی نیا در گفتگویی با اعلام این مطلب در خصوص دلایل عدم عقب‌نشینی دلار از کانال ۲۵۰۰۰ تومان گفت:نکته مهمی که در بررسی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000