نامه ۱۵۰ نماینده دموکرات به بایدن درباره ایران

سیاسی/ بین الملل 5fe5a2eb85e1a_5fe5a2eb85e1c حداقل ۱۵۰ دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با امضای نامه‌ای حمایت خود را از بازگشت جو بایدن به توافق هسته‌ای ایران اعلام کرده‌اند.

امضای حداقل 150 نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در حمایت از بازگشت جو بایدن رئیس جمهور منتخب ایالات متحده به برجام، می تواند مانع از تلاش های کنگره برای جلوگیری از این اقدام شود.

بر اساس این گزارش، دموکرات ها بر این باورند که تلاش بایدن برای بازگشت مجدد به توافق هسته ای در صورتی که ایران نیز به تعهدات خود بازگردد، می تواند به عنوان نقطه آغازی برای مذاکرات بیشتر با هدف مقابله با آنچه "سایر رفتارهای خرابکارانه تهران" ادعا شده، باشد.

در این نامه آمده است: ما در حمایت خود از اتخاذ اقدامات دیپلماتیک برای احیای محدودیت ها علیه برنامه هسته ای ایران و بازگشت ایران و ایالات متحده به تعهدات خود در چارچوب برجام، به عنوان آغازی برای مذاکرات بیشتر، متحد هستیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کرونا در هفته‌ای که گذشت؛ ایران دیگر قرمز نیست

ج دسامبر 25 , 2020
خوشبختانه نمودارهای کروناویروس در کشور همچنان نزولی است. پس از تعطیلی‌های دوهفته در بسیاری از شهرها میزان شیوع کروناویروس در ایران نسبت به ماه‌های پیش بسیار کاهش یافته است، اگرچه کرونا هنوز هم منجر به مرگ بیش از هزار نفر در هفته گذشته شده است. علیرضا رئیسی، معاون وزارت بهداشت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000