سردار نقدی به نیروهای سپاه و بسیج: از واکسن خارجی کرونا استفاده نکنید

سیاسی/ دفاعی 5fe3a2ec301a7_5fe3a2ec301aa معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت در واکسیناسیون واکسن‌های خارجی کرونا مشارکت نخواهیم کرد.

سردار نقدی گفت: ما متولی امر بهداشت و درمان کشور نیستیم و در تصمیمات تخصصی این حوزه دخالت نمی‌کنیم؛ اما با توجه به توصیه متخصصان، تشکیک‌های جدی کارشناسان دنیا و سوابق بد برخی تولیدکنندگان کنونی واکسن کرونا، به پرسنل سپاه و بسیج تزریق واکسن‌های خارجی کرونا را به دلیل مکانیسم عمل خاص آنها توصیه نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: در امر واکسیناسیون عمومی واکسن‌های وارداتی هم مشارکت نخواهیم کرد؛ البته برای عموم کشور تصمیم گیری با وزارت بهداشت است. اما اگر واکسن کرونای تولید داخل به مرحله واکسیناسیون عمومی برسد، با کمال میل حاضریم حماسه بسیج در ریشه‌کنی فلج اطفال را تکرار کنیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انهدام باند تبانی و ارتشاء در فرودگاه بین المللی آبادان

پ دسامبر 24 , 2020
سیاسی/ دفاعی باند تبانی و ارتشاء در فرودگاه بین المللی آبادان توسط سربازان گمنام امام زمان منهدم شد. سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات آبادان، اعضای باند تبانی و ارتشاء را در فرودگاه بین المللی آبادان دستگیر کردند. در این پرونده سه نفر از پرسنل فرودگاه بین المللی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000