کشته شدن ۱۲ داعشی در موصل عراق

سیاسی/ بین الملل 5fe1f5125c5ea_5fe1f5125c5ef دستگاه مبارزه با تروریسم عراق امروز (سه‌شنبه) ۱۲ داعشی را در موصل از پای درآورد.

یحیی رسول، سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق امروز در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: دستگاه مبارزه با تروریسم ۱۲ داعشی را در شهر موصل واقع در شمال کشور از پای درآورد.

یحیی رسول اظهار کرد: به دستور مصطفی الکاظمی، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق یگان‌های دستگاه مبارزه با تروریسم صبح امروز عملیات نظامی جدیدی را آغاز کردند.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در ادامه گفت: عملیات با استناد به اقدامات اطلاعاتی در بادوش واقع در غرب شهر موصل آغاز شد و در نهایت ۱۲ تن از باقی‌مانده‌های گروهک‌های تروریستی داعش کشته شدند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مصرف روزانه گاز کشور ۵۵ میلیون مترمکعب افزایش یافت

س دسامبر 22 , 2020
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که مصرف روزانه گاز کل کشور در نخستین روز زمستان امسال (۲۴ ساعت گذشته) در مقایسه با دوره مشابه پارسال، ۵۵ میلیون مترمکعب افزایش یافته است. محمدرضا جولایی با اشاره به افزایش مصرف گاز طبیعی در کشور گفت: سهم بخش خانگی، تجاری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000