خط‌ونشان میرسلیم درباره FATF/ دلایلمان را برای حفظ کیان دولت علنی نکردیم

سیاسی/ سیاست داخلی 5fe119ee3b0aa_5fe119ee3b0ae نماینده تهران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره بررسی مجدد FATF از احتمال رد این لوایح گفت.

مصطفی میرسلیم در توئیترش خطاب به دولت درباره fatf نوشت: «ما در مجمع برای حفظ کیان دولت دلائل مخالفت خود را با فاتف (FATF#) علنی نکردیم و عملا نظر شورای محترم نگهبان که در جهت رد کردن پیوستن به فاتف(FATF) بود حکمفرما شد. اکنون هم شرائط تغییری نکرده است. بلکه دلائل آشکارتری وجود دارد که نشان می دهد »

او همچنین در ادامه نوشت:«با وجود ادامه و تشدید صبعانۀ تحریمها، پیوستن به فاتف (FATF#) مصالح کشور و انقلاب و منافع مردم را ضایع خواهد کرد. بررسی مجدد آن موارد در مجمع تشخیص حسب نظر مقام معظم رهبری بزودی انجام خواهدگرفت و پیش بینی این جانب تأکید بر نظریه قبلی است.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نظر روزنامه کیهان در مورد نظرسنجی از مردم ایران درباره آمریکا

س دسامبر 22 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی روزنامه کیهان نوشت: آمریکا دشمن قطعی ایران است و عدم راه دادن به دشمن در محیط ملی یک اصل موضوعه است. اگر همین امروز نظرسنجی شود، دستکم 95 درصد شهروندان ایرانی، در اینکه آمریکا دشمن است و نباید تسلیم آن شد، تردیدی ندارند و این یک مسئله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000