نظر روزنامه کیهان در مورد نظرسنجی از مردم ایران درباره آمریکا

سیاسی/ سیاست داخلی 5fe181f1350ec_2020-12-22_08-49 روزنامه کیهان نوشت: آمریکا دشمن قطعی ایران است و عدم راه دادن به دشمن در محیط ملی یک اصل موضوعه است.

اگر همین امروز نظرسنجی شود، دستکم 95 درصد شهروندان ایرانی، در اینکه آمریکا دشمن است و نباید تسلیم آن شد، تردیدی ندارند و این یک مسئله بسیار مهم است که باید قدر آن دانسته شود چرا که خود این «اتفاق‌نظر ملی»، منشأ قدرت ایران در برابر غرب است و مهم‌ترین سلاح بازدارنده ما در برابر آمریکا .

در اینجا به هیچ‌ وجه، دوصدایی و تجویز آن جایز نیست و نمی‌توان آن را پذیرفت. این یک بخش ماجراست و آن وحدت حول محور موضوع است. یک بخش دیگر ماجرا، محوریت «فصل‌الخطاب» است که بتواند در شرایط مختلف و دگرگونی‌ها، راه را نشان دهد و از دسته‌دسته‌ شدن مردم که به تعبیر قرآن سبب فشل شدن آنان می‌شود، جلوگیری کند. این فصل‌الخطاب، «ولی‌ فقیه» است که جنبه مشروعیت الهی آن برای شیعیان معلوم است و شهادت جمع کثیری از فقهای امین بر صلاحیت و توانمندی او، حجت را تمام کرده است. علاوه‌بر آن چنین صلاحیتی طی حدود 60 سال -‌از 1341 تا 1398- به تجربه درآمده و عینی شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اولین نشست با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

س دسامبر 22 , 2020
در آستانه شب یلدا، تعدادی از نمایندگان و اعضاء کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی میزبان نمایندگان کمپین پیگیری همسان سازی حقوق و دستمزد دانشگاه آزاد اسلامی در ساختمان مجلس واقع در خیابان مجاهدین اسلام بودند. در این نشست یک ساعته از از نمایندگان و اعضاء کمیسیون آموزش و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000