تعلیق پرواز‌های ایران به انگلیس

5fdfb083b280f_2020-12-20_23-43 معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: پروازها بین ایران و انگلستان تا دو هفته تعلیق می شود.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: پروازها بین ایران و انگلستان تا دو هفته تعلیق می شود.

"شهرام آدم نژاد" یکشنبه شب گفت: با تشخیص وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، پروازها به مقاصد انگلستان به مدت دو هفته تعلیق می شود.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در این راستا گفت: با توجه به شرایط پیش آمده جدید در ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در انگلستان به تشخیص وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از انتقال بیماری و تلاش برای حفظ سلامت مردم، پروازهای بین تهران و مقاصد کشور انگلستان به مدت دو هفته تعلیق می شود.

همزمان با افزایش نگرانی‌ها در پی شیوع گونه جدیدی از ویروس کرونا در جنوب انگلستان، برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در اقدامی فوری، کلیه پروازهای ورودی از بریتانیا را لغو و ممنوع اعلام کردند.

اعمال محدودیت‌های اضطراری اخیر توسط برخی کشورهای اتحادیه اروپا در شرایطی صورت می‌گیرد که وزیر بهداشت بریتانیا، گونه شناسایی‌شده جدید ویروس کرونا را به لحاظ سرعت شیوع، «مهارناپذیر» خوانده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش تند جامعه مدرسین به اظهارات "امجد"

ی دسامبر 20 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای آورده است: بدزبانی‌ها و سخنان موهن یکی از خودباختگان ساده لوح که چندی است در برخی رسانه‌های مجازی منتشر شده، چیزی جز خاک‌پاشی بر آفتاب نیست. در متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به سخنان جنجالی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000