آرزوی هنرمندان در آخرین یلدای قرن

5fdf31086951b_2020-12-20_14-40 سالهاست آخرین شب پاییز یعنی شب یلدا که تاریک ترین و درازترین شب سال است توسط ایرانیان جشن گرفته می شود و آیین های مختلفی در این شب به یاد ماندنی اجرا می‌شود.

یکی از مهم ترین شب های ایران باستان شب یلدا می باشد که از دیرباز تا به امروز مورد توجه و اهمیت ایرانیان واقع شده است. جشن ها و شب نشینی هایی که در این شب توسط مردم در اقصی نقاط کشور برگزار می شود یک سنت دیرینه محسوب می شود که تا امروز نیز نه تنها از ارزش آن چیزی کم نشده بلکه جایگاه بسیار ویژه ای در نزد ایرانیان پیدا کرده است.

هرچند امسال کرونا، یلدای متفاوتی را رقم زده است، اما این باعث نمی‌شود تا مردم برای هم آرزوهای خوب نداشته باشند.

در همین راستا گفتگویی با چندتن از هنرمندان کشورمان داشته‌ایم و از آنها خواسته‌ایم آرزوهای یلدایی‌شان را مطرح کنند که در ادامه می‌بینید:

نسخه باکیفیت برنامه را اینجا ببینید. badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

موفقیت «همراه اول» در جذب مشترک از اپراتورهای جوان‌تر

ی دسامبر 20 , 2020
براساس داده‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تاکنون یک میلیون و ٣۵٧١٨٠ نفر درخواست ترابرد داشته‌اند که بیشترین تقاضا با رکورد ۴٩ درصد، مربوط به ورود مشترکان اپراتورهای دیگر به شبکه همراه اول بوده است. به‌عبارت دیگر مشترکان اپراتورهای جوانتر کشور ترجیح داده‌اند به شبکه اپراتور باسابقه (همراه اول) […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000