برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد

5fdf07c9915e5_5fdf07c9915e8

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت اظهار کرد: برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های اول و دوم ابتدایی، در مناطق زرد و با اخذ مجوز کتبی از کارگروه مدیریت و کنترل بیماری کرونا امکان پذیر است.

خسرو ساکی با اشاره به ابلاغ بخشنامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی دوره‌های تحصیلی به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و مدارس اظهار کرد: در اجرای تبصره ذیل بند (ب) این بخشنامه، صرفاً در خصوص برگزاری حضوری ارزشیابی تحصیلی و تربیتی پایه‌های اول و دوم ابتدایی، صرفاً در مناطق دارای وضعیت زرد و پس از اخذ مجوز کتبی از کارگروه مدیریت و کنترل بیماری استان امکان‌پذیر است.

شایان‌ذکر است؛ بر اساس بخشنامه ارسالی، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی نوبت اول از دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در دروس فارسی (خواندن و نوشتن) و ریاضی، آزمون عملکردی به‌صورت حضوری در مدرسه، با گروه‌بندی دانش آموزان و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

یک فوریت طرح جبران عدم النفع مالکان محله جماران به تصویب رسید

ی دسامبر 20 , 2020
یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به حفظ بافت ارزشمند معاصر و هویت معنوی محله جماران و جبران عدم النفع مالکان قدیمی محدوده طرح» در شورای شهر به تصویب رسید. اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه خود به بررسی یک فوریت طرح «الزام شهرداری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000