ترامپ خطاب به جمهوری‌خواهان: احمق‌های ضعیف نباشید!

سیاسی/ بین الملل 5fde2a7055b83_5fde2a7055b86 «دونالد ترامپ» در جدیدترین توییت خود بار دیگر مدعی پیروزی در انتخابات با فاصله زیاد شد و از جمهوری‌خواهان خواست کنار او قرار بگیرند.

رئیس‌جمهور آمریکا در این خصوص در اشاره به خبری از «نیویورک پست» که مصاحبه «جو بایدن» را با «استفن گولبرت» به دلیل اشاره نکردن به مسائلی مثل تحقیقات از پسر بایدن، شوخی توصیف کرده بود، نوشت:

او انتخابات را نبرد. او در همه شش ایالت کلیدی با فاصله زیاد بازنده شد. بعد آن‌ها صدها هزار رای را در هر یک از این ایالت‌ها دور ریختند و دستشان رو شد. حالا سیاستمداران جمهوری‌خواه باید مبارزه کنند تا پیروزی بزرگشان دزدیده نشود. احمق‌های ضعیف نباشید!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

درخواست احترام برومند از مردم در شب چله

ش دسامبر 19 , 2020
«مهم‌ترین اتفاق در شب بلندِ یلدای امسال، دور از هم بودن و همدلی و بیداری است، یعنی بدانیم در اطراف‌مان چه می‌گذرد، در شب‌های زمستان حتما افرادی هستند که بیشتر از اوقات دیگر نیازمند کمک ما هستند، هوای آن‌ها را داشته باشیم.» صفحه مجازی «قصه‌های تهران» با تهیه‌ی برنامه‌ای با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000