عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: گرانی سرسام آور ناشی از حذف ارز ترجیحی عواقب خطرناکی دارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: گرانی سرسام آور ناشی از حذف ارز ترجیحی عواقب خطرناکی دارد

دیدبان ایران نوشت: غلامحسین رضوانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تورم شدید ماحصل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است. با حذف ارز ترجیحی تورم تشدید شده و همین هم باعث افزایش سرسام آور کالاهای اساسی خواهد شد. در شرایط کنونی زمینه ارز ترجیحی در کشور فراهم نیست و ممکن است شاهد عواقب خطرناکی باشیم.

غلامحسین رضوانی، نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم که از مخالفان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است در رابطه با دلیل مخالفت خود به سایت دیده‌بان ایران گفت: بنده هنوز هم مخالف حذف ارز ترجیحی هستم؛ چون با حذف این ارز شرایط مردم به مراتب بدتر از قبل خواهد شد و شاهد گرانی‌های وحشتناکی هستیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه درباره شایعات مبنی بر مخالفت دولت با اختصاص ۹ میلیارد دلار برای جبران حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اظهار کرد: آن ۹ میلیارد دلار مصوبه کمیسیون تلفیق برای جبران ارز ترجیحی بوده و دولت مخالفتی با حذف ارزترجیحی ندارد.

رضوانی درباره دلیل اعتراض او به حذف ارز ترجیحی بیان کرد: مخالفت بنده با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در دو مورد بود. یکی به دلیل نقل مصوبه کمیسیون تلفیق نهایت دقت لازم نشده بود و اینکه اجازه صحبت به مخالف و موافق داده نشد.

وی در ادامه افزود: اصلا نگذاشتند مزایا و معایب این لایحه مشخص شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: گرانی سرسام آور ناشی از حذف ارز ترجیحی عواقب خطرناکی دارد

بیشتر بخوانید :

نمایندگان مجوز «چند جراحی بزرگ» تورم زا را به دولت می دهند؟ / آینه عبرت قزاقستان پیش روی بهارستان

حاکمیت نگران پیامدهای اجتماعی حذف ارز ترجیحی نیست؟ / سردار کوثری: مردم را توجیه کنیم، تجمع اعتراضی نمی کنند

نماینده تهران با تاکید بر فراهم نبودن شرایط حذف ارز ترجیحی اظهار کرد: به اعتقاد بنده در حال حاضر زمینه حذف ارز ترجیحی در کشور فراهم نیست و این قضیه می‌تواند تبعات گسترده‌ای داشته باشد.

این نماینده مجلس در رابطه با مصوبه کمیسیون تلفیق گفت: به طور خلاصه می‌گویم مصوبه کمیسیون تلفیق استمرار و بقای ارز ترجیحی است.

رضوانی درباره با اظهارنظر نمایندگان موافق در خصوص تامین کالاهای اساسی با ۱۱ هزار میلیارد تومان خاطرنشان کرد: متاسفانه هر آنچه که نمایندگان موافق گفتند درست است.

نماینده تهران در مجلس یازدهم تاکید کرد: باز هم تاکید می‌کنم در شرایط کنونی زمینه ارز ترجیحی در کشور فراهم نیست و ممکن است شاهد عواقب خطرناکی باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطر نشان کرد:تورم شدید ماحصل ارز ۴۲۰۰ تومانی است. با حذف ارز ترجیحی تورم تشدید شده و همین هم باعث افزایش سرسام آور کالاهای اساسی خواهد شد.

۲۱۲۱۵

پست بعدی

محمدرضا شریفی‌نیا، «عروس خیابان فرشته» را روی پرده می‌آورد

س مارس 8 , 2022
شورای پروانه نمایش، مجوز پخش فیلمی با تهیه‌کنندگی و بازی محمدرضا شریفی‌نیا را صادر کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پروانه نمایش فیلم سینمایی «عروس خیابان فرشته» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا و کارگردانی مهدی خسروی که در شورای پروانه نمایش سابق بازبینی و تاییده شده بود، صادر شد. در فیلم «عروس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000