داوطلبان دریافت واکسن کرونای ایرانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

5fddcdfe7c389_5fddcdfe7c38b

واکسن کرونای ایرانی از زمان شیوع بیماری توسط محققان ایرانی مراحل تولید خود را پیش گرفت و بعد از حدود ۱۰ ماه، واکسن تولید شده در شرکت شفا فارمد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام به مرحله تست بالینی انسانی نزدیک شده است.

کارآزمایی بالینی بررسی بی خطری و ایمونوژنیسیتی واکسن غیر فعال COVID-۱۹ (شرکت شفافارمد) در جمعیت سالم با هدف تعیین بی خطری و ایمونوژنیسیتی واکسن غیر فعال COVID-۱۹ در جمعیت سالم مورد مطالعه قرار گرفته است.

این مطالعه دوسوکور (داوطلبین و ارزیابی کنندگان پیامد) دارای پلاسبو بر روی ۵۶ فرد داوطلب سالم در هر دو جنسیت در محل هتل ارم تهران (تجهیز شده برای کارآزمایی بالینی) انجام خواهد شد. داوطلبان پس از دریافت تصادفی دوز ۳ یا ۵ میکروگرم واکسن یا پلاسبو (بر اساس دو مرحله مطالعه دوز کم و دوز زیاد) دو نوبت در روزهای صفر و ۱۴ واکسن را دریافت و تا روز ۲۸ از جهت بررسی عوارض، ایمنی هومورال و سلولار پیگیری اولیه می‌شوند. تمامی افراد پس پایان مطالعه تا روز ۳۶۰ نیز پیگیری طولانی مدت خواهد شد.

طبق ارزیابی‌های انجام شده تاریخ شروع بیمارگیری مورد انتظار ۲۰۲۰/۱۲/۲۱, ۱۳۹۹/۱۰/۰۱و تاریخ پایان بیمارگیری مورد انتظار ۲۰۲۱/۰۲/۱۸, ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ خواهد بود.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بلعیده شدن هزاران میلیارد تومان در سایت‌های شرط بندی

ش دسامبر 19 , 2020
وسوسه یک شبه پولدار شدن و تبلیغات زندگی لاکچری که این روزها در فضای مجازی بسیار به چشم می‌خورد باعث شده تا برخی افراد به سایت‌های قمار و شرط‌بندی اعتماد کنند. حالا پس از هجوم سرمایه‌های سرگردان به بازارهای دارایی، این وبسایت‌های حاوی محتوا و مکانیسم شرط‌بندی است که پول‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000