چرا قطری‌ها به میثاقی ویزا ندادند؟

5fd9e25380993_5fd9e25380995 ظاهراً محمدحسین میثاقی، گزارشگر صداوسیما همراه پرسپولیس به قطر سفر نکرده است.

محمدحسین میثاقی که اسمش به عنوان گزارشگر صداوسیما در لیست ۶۰ نفره باشگاه پرسپولیس بوده است نتوانسته ویزای قطر برای سفر به این کشور را دریافت کند.

ماجرا از این قرار است که نام او، حجازی گزارشگر واحد مرکزی خبر و هاشمی تهیه کننده فوتبال برتر و یک عکاس به نمایندگی از رسانه ها در لیست ۶۰ نفره بوده است. علاوه بر این مهدی ریاضتی عکاس_فیلمبردار تیم و کاوه علی اسماعیلی مدیر روابط عمومی باشگاه هم همراه تیم به دوحه رفته اند.

ظاهرا کنفدراسیون فوتبال آسیا وقتی نام سه نفر را از تلویزیون می بیند حساس می شود که چرا ایرانی ها عادت دارند بدون حق پخش و عقد قرارداد، تصویر اختصاصی از تمرین یا بازی بگیرند! به همین دلیل ویزای میثاقی را صادر نمی کنند و در اولین تمرین هم به حجازی گزارشگر واحد مرکزی خبر هشدار می دهند که تصویربرداری از تمرینات برابر با بازگشت به تهران است!

بر اساس مقررات کنفدراسیون فوتبال اسیا فقط عکاسان تیم حق تهیه ویدئو از تمرین را دارند، آن هم برای پخش در رسانه باشگاه. هنوز مشخص نیست که سفر میثاقی به قطر انجام می شود یا نه.اگر هم او به قطر رفته باشد احتمالا اجازه فیلمبرداری را نخواهد داشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

‌بودجه 1000 میلیاردی مجلس برای خودش

چ دسامبر 16 , 2020
سیاسی/ مجلس مجلسی که نمایند‌گانش در سرلیست دریافت واکسن آنفلوانزا بودند و برخی از آنها ماشین‌های پیش‌کشی خودروسازان را به دلیل شاسی‌بلند نبودن قبول نداشتند، قرار است در بودجه ۱۴۰۰، ۱۱۸ میلیارد تومان اعتبارات رفاهی دریافت کنند. به لطف جدولی که برای نخستین بار در بودجه 1400 منتشر شده و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000