بودجه ۱۴۰۰ براساس اقتصاد مقاومتی تدوین نشده است

سیاسی/ مجلس 5fd9c090b7f3e_2020-12-16_11-38 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد بودجه ۱۴۰۰ بر اساس اقتصاد مقاومتی و برنامه توسعه کشور تدوین نشده است.

محمدباقر قالیباف امروز در جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۰ که از سوی دولت به مجلس تقدیم شده است، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد این بودجه بر اساس اقتصاد مقاومتی و برنامه توسعه تدوین نشده است و با هیچ یک از قوانین بالادستی همخوانی ندارد.

وی تاکید کرد: موضوع اصلاح ساختار بودجه که قرار بود در بودجه امسال دیده شود نیز به شکل مطلوبی در آن در نظر گرفته نشده است و از این بعد نیز بودجه دچار مشکلات و مسائل جدی و اساسی است. همچنین بحث وابستگی به نفت نیز موضوعی است که در بودجه مورد انتقاد کارشناسان مختلف قرار گرفته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دیدار دست‌اندرکاران مراسم سالگرد شهید سلیمانی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

چ دسامبر 16 , 2020
سیاسی/ رهبری در آستانه اولین سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و جمعی از همرزمان، خانواده و تعدادی از دست‌اندرکاران مراسم سالگرد سرداران شهید مقاومت صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000