اولین دریافت کنندگان واکسن کرونا در آمریکا: می خواستم الگو باشم

5fd87d0964bea_2020-12-15_12-38

یکی از اولین آمریکایی هایی که واکسن کرونا را دریافت کرده است، گفت: من بی اعتمادی در بین جامعه اقلیت ها را درک می کنم، اما می خواهم بخشی از راه حل باشم تا بتوانیم یکبار برای همیشه به این همه گیری پایان دهیم.

لیندسی که یک پرستار است، گفت: من هر روز درد ، رنج و ترس بزرگی را در چشم همکارانم می دیدم که چگونه برای نجات جان انسانها با شجاعت کار می کنند.
وی افزود: من هرگز از مردم نمی خواهم کاری را انجام دهند که خودم انجام نداده ام. احساس من عالی است . این واکسن هیچ تفاوتی با تزریق سالانه آنفولانزا ندارد. من ترسی از این واکسن ندارم. من به علم اعتماد دارم.
وی ادامه داد: اما آنچه که من به ان اعتماد ندارم این است که اگر کرونا بگیرم چه می شود و اینکه من چه تاثیری می توانم بر اطرافیانم داشته باشم.
بنابراین گزارش، اشمیت مدیر ارشد بخش مراقبت های ویژه در بیمارستانی در آمریکا هم که از اولین دریافت کنندگان واکسن کرونا است، به ان بی سی گفت: حدود ۷۵ درصد از بیمارانی که او ماه ها در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار داده است ، بیماران ویروس کرونا بوده اند.
وی که پدر سه فرزند است، عنوان کرد: من برای خودم و خانواده ام احساس خطر می کنم.
اشمیت ادامه داد: پیام من برای عموم مردم این است که به علم اعتماد کنید. این واکسن با دقت تولید شده است و به طور گسترده مورد آزمایش قرار گرفته است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وضعیت تغذیه مردم بدتر می‌شود

س دسامبر 15 , 2020
بقال محل ما مي‌گفت كه تا اوايل سال، نسيه‌برها، كارگران ساختماني بودند و سرايدارهاي مجتمع‌هاي مسكوني و راننده‌هاي پيك موتوري، ولي از آن به بعد، كارمندها و معلم‌ها و راننده‌هاي تاكسي تلفني محل هم آمده‌اند براي خريد قسطي بقال محل ما، يك دفتر نسيه براي خرده بدهي‌هاي مشتريان آشنا دارد؛ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000