مشاور کاخ سفید: کنگره ترامپ را پیروز اعلام می‌کند

سیاسی/ بین الملل 5fd7a118ca285_5fd7a118ca289 مشاور کاخ سفید فاش کرد، چه طرفی پیروزی دونالد ترامپ را در انتخابات آمریکا اعلام خواهد کرد.

استفن میلر به "فاکس اند فریندز" آمریکا تأکید کرد، نشست کالج الکترال طی امروز دوشنبه تنها اقدامی فرمالیته و ظاهری است و کنگره در نهایت دونالد ترامپ را پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام خواهد کرد.

این مشاور تأکید کرد: زمان زیادی باقی مانده تا نتایج این انتخابات جعلی تصحیح شود و ترامپ رسماً رئیس‌جمهوری کشور اعلام شود.

میلر اظهار کرد: نمایندگان الکترال به ترامپ رأی خواهند داد و نتایج را به کنگره خواهند فرستاد؛ چیزی که تمامی راه‌های اجرای قانون در نزد ما را تضمین خواهد کرد و این یعنی اگر ما در این پرونده‌ها در دادگاه‌ها پیروز شویم خواهیم توانست به آرای رای دهندگان تکیه کنیم.

این در حالی است که انتظار می‌رود نمایندگان الکترال ۵۰ ایالت آمریکا به علاوه واشنگتن دی.سی امروز با برگزاری نشست‌هایی رسما پیروزی جو بایدن دموکرات را از طریق آرای خودشان تایید کنند تا شکست دونالد ترامپ نهایی شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گونه جدیدی از کرونا در انگلیس شناسایی شد

د دسامبر 14 , 2020
سیاسی/ بین الملل وزیر بهداشت انگلیس از شناسایی ویروس کرونا با شیوع سریعتر از نمونه‌های قبلی در بخش‌هایی از این کشور خبر داد. وزیر بهداشت انگلیس دوشنبه از یافت شدن نوع جدید ویروس کرونا با قدرت شیوع سریع‌تر در این کشور خبر داد. به نوشته وبگاه شبکه خبری «بی‌بی‌سی» «مت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000