راهکاری برای نابودی ویروس کرونا در ۲ دقیقه

5fd5eb306d6e5_2020-12-13_13-51

محققان در تحقیقات خود دریافتند که محصولات بهداشتی دهان می‌توانند ویروس کرونا را از بین ببرند و باعث کاهش انتشار آن شوند.

براساس تحقیقات دانشمندان آمریکایی خمیر دندان حاوی روی و قلع قادر است تا ۹۹.۹ درصد ویروس کرونا را در دو دقیقه از بین ببرد. نتایج این تحقیق در مجله دندانپزشکی انگلیس منتشر شده است.

هدف از این تحقیق این موضوع بود که آیا امکان کاهش شیوع ویروس کرونا با محصولات بهداشتی دهان وجود دارد یا خیر. علاوه بر آشکار شدن تاثیر خمیردندان در نابودی ویروس کرونا در یک مطالعه دیگر تایید شد که دهانشویه با کلرید ستیل پیریدینیوم ویروس را در عرض نیم دقیقه از بین می‌برد.

نتایج نشان می‌دهد که برخی از خمیردندان‌ها و دهان شویه‌ها می‌توانند با کاهش موقتی میزان ویروس در دهان، به کاهش انتشار ویروس کرونا کمک کنند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وزیر بهداشت: آنچه بر ملت ایران گذشت، پس از واقعه کربلا بی‌نظیر بوده

ی دسامبر 13 , 2020
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ظلمی که در این سال‌ها به واسطه انواع تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر ملت ایران رفته پس از واقعه کربلا بی‌نظیر است. «سعید نمکی» روز یکشنبه در آیین افتتاح ۶۴ پروژه بهداشتی و درمانی استان خراسان جنوبی که در قالب یازدهمین پویش ملی "ره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000