تاریخ اکران جدید فیلم‌های دیزنی اعلام شد

5fd4db1e1815c_5fd4db1e1815e کمپانی دیزنی، زمان اکران جدیدترین فیلم‌های خود از جمله «مرد آزاد» و «آنتلرز» را اعلام کرد.

به گزارش خبر فوری به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی دیزنی تاریخ‌ انتشار برخی محصولات خود را تغییر داده است.

به این ترتیب، انتشار فیلم «مرد شاه» که پیش در آمدی بر فیلم سینمایی «مرد شاه: سرویس مخفی» ساخته متیو وان است، یک ماه عقب افتاد و در ۱۲ مارس ۲۰۲۱ نمایش داده می‌شود. فیلم سینمایی «آنتلرز» هم که قرار بود در فوریه ۲۰۲۱ اکران شود، به کلی از تقویم اکران خارج شد.

نمایش محصول انیمیشنی دیزنی به نام «رایا و آخرین اژدها» که برای نخستین بار به صورت همزمان در سینما و سرویس دیزنی پلاس نمایش داده می‌شود، به ۵ مارس ۲۰۲۱ موکول شده است.

تاریخ اکران جدیدی هم برای فیلم سینمایی «مرد آزاد» با بازی رایان رینولدر در نظر گرفته شده و این فیلم ۲۱ می ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. فیلم «مرگ روی نیل» ساخته کنت برانا نیز برای نمایش در ۱۷ سپتامبر تنظیم شده است.

در بخش همکاری‌های این شرکت با مارول نیز اکران فیلم «ثور: عشق و تندر» چند ماه عقب افتاده تا نهایتاً در ۶ می ۲۰۲۲ اکران شود. دو فیلم سینمایی «پلنگ سیاه ۲» و کاپیتان مارول ۲ نیز به ترتیب ۸ ژوئیه و ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ به سینما‌ها خواهند آمد.

دیزنی با وجود اینکه تصمیم دارد تعدادی از فیلم‌های خود را در سرویس نمایش آنلاین دیزنی پلاس نمایش دهد، تأیید کرد فیلم‌های مهم خود را مثل جنگ ستارگان و مارول در سینما‌ها اکران می کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اصلاح‌طلبان نامزد "کاملا اصلاح‌طلب" برای ۱۴۰۰ معرفی می‌کنند / پایداری‌ها با وزیر احمدی‌نژاد به میدان می‌آیند / محسن رضایی بار دیگر کاندیدا خواهد شد؟

ش دسامبر 12 , 2020
سیاسی/ انتخابات با توجه به پایان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و مشخص شدن پیروز انتخابات تب انتخابات ۱۴۰۰ در ایران چند روزی است که داغ شده و رسانه‌های مختلف از جمله روزنامه‌ها این روزها در حال توصیف فضای انتخابات هستند. خبر فوری مروری داشته بر مهمترین عناوین خبرهای انتخاباتی امروز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000