برپایی یک نشست علمی با موضوع “شناسایی ظرفیت های فضای مجازی در انجام فعالیت های نوین قرآنی”

5fcf0f4b06866_5fcf0f4b0686a نشست علمی با موضوع "شناسایی ظرفیت های فضای مجازی در انجام فعالیت های نوین قرآنی" به همت مرکز مطالعات میان رشته ای قرآن کریم و با همکاری دفتر مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبر فوری، نشست علمی با موضوع " شناسایی ظرفیت های فضای مجازی در انجام فعالیت های نوین قرآنی" با حضور حجت الاسلام محمدرضا زائری، مدیر مسئول مجله خیمه و فعال فرهنگی و رسانه ای و مصطفی انتظاری هروی، مدرس دانشگاه و مدیرعامل خبر فوری امروز سه شنبه ۱۸ آذرماه سال ۹۹ در ساعت۱۷:۳۰ برگزار می شود.

برای حضور در نشست از طریق سامانه امجد و پیج اینستاگرامی ایکنا ویدئو به آدرس ذیل وارد شوید

https://www.instagram.com/iqna_video/

http://amjad.jde.ir/isqa/

برای این کار باید نشست علمی شناسایی ظرفیت های فضای مجازی را انتخاب و سپس نام خود را درج کرده و با رمز۱۲۳۴۵۶ وارد نشست شوید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ترامپ: انتخابات ۲۰۲۰ ننگی برای آمریکا است

س دسامبر 8 , 2020
سیاسی/ بین الملل رییس جمهوری آمریکا دوشنبه شب با تکرار ادعاهای خود در مورد انجام تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: این انتخابات ننگی برای کشور ما است. دونالد ترامپ در سخنانی در کاخ سفید در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد نتیجه انتخابات را تغییر دهد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000