شمار مبتلایان کرونا درکشور از یک میلیون نفر گذشت

5fc8bd6ed3462_2020-12-03_13-56

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

سیما سادات لاری بیان کرد: از دیروز تا امروز (۱۳ آذر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۹۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۹۲۱ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و سه هزار و ۴۹۴ نفر رسید.

لاری تاکید کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۹ هزار و ۳۴۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۶۹۹ هزار و ۳۱۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

بنابر اظهارات لاری، ۵۸۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۶ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۷۱۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی همچنین درباره استان‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی بیان کرد: در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۷۸ شهرستان نارنجی و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افزایش ۳ برابری حقوق سربازان/ پرداخت فوق‌العاده به سربازان

ج دسامبر 4 , 2020
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از افزایش حقوق سربازان برابر بودجه ۱۴۰۰ خبر داد. امیر غلامرضا رحیمی‌پور با اشاره به وضعیت حقوق سربازان گفت: حقوق سربازان از جمله مواردی است که نیروهای مسلح به دنبال افزایش آن هستند و در این زمینه رایزنی‌های زیادی نیز با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000