ستگیری ۳ تن از عناصر تروریست ضدانقلاب در شمال‌غرب کشور

سیاسی/ دفاعی 5fc79d1b02d5b_2020-12-02_17-26 ‌روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‎السلام نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از دستگیری 3 تن از عناصر تروریست ضد انقلاب و مزدوران استکبار جهانی که قصد انجام اقدامات تروریستی را داشتند، خبر داد.

براساس این اطلاعیه، با هوشیاری ، اشراف اطلاعاتی و اقدامات پیچیده عملیاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه یک تیم سه نفره از عناصر ضد انقلاب و مزدوران استکبار جهانی که قصد انجام اقدامات تروریستی را داشتند؛ در منطقه ماموریتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در استان آذربایجان غربی مورد رصد و تعقیب قرار گرفته و به نحوی که امکان هیچ واکنشی را پیدا نکردند ؛دستگیر شدند.

در این عملیات مقادیر قابل توجهی سلاح ، مهمات و تجهیزات ارتباطی تروریست ها توسط رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) کشف و ضبط شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کرونا گرفتن رویا نونهالی از زبان خودش و بی‌خبری احسان علیخانی/ ویدئو

چ دسامبر 2 , 2020
داور برنامه تلویزیونی عصر جدید از ماجرای ابتلای خود به کرونا گفت. صفحه مجازی عصر جدید ویدئویی از گفت‌وگوی آنلاین احسان علیخانی با رویا نونهالی داور این برنامه را منتشر کرد. در این ویدئو نونهالی از ابتلای خود به بیماری کرونا می‌گوید؛ موضوعی که گویا احسان علیخانی تا چند روز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000