همکاری با طالبان از نفوذ داعش جلوگیری می‌کند/ طالبان یکی از جنبش‌های اصیل منطقه است

سیاسی/ مجلس 5fc7650a27443_5fc7650a27446 رئیس شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی مجلس، طالبان را یکی از جنبش های اصیل منطقه با زمینه قوم پشتون دانست و گفت: همکاری با طالبان می تواند به گسترش ثبات در جامعه افغانستان و جلوگیری از نفوذ داعش منجر شود.‏

احمد نادری در صفحه توییتر خود به حضور هیاتی از دفتر سیاسی طالبان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه برای تسلیت شهادت شهید فخری زاده و خیر مقدم به سفیر جدید ایران واکنش نشان داد.

وی نوشت: « طالبان یکی از جنبش های اصیل منطقه و با زمینه قوم پشتون است. حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه را بایستی به فال نیک گرفت. همکاری با آنان می تواند به گسترش ثبات در جامعه افغانستان و جلوگیری از نفوذ گروه هایی همچون داعش منجر شود.‏ نباید در دام بازنمایی های اشتباه رسانه های آمریکایی از آنان بیفتیم.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سهم صداوسیما از بودجه کشور چقدر است؟

چ دسامبر 2 , 2020
لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور منتشر شد که بر اساس آن، سهم سازمان صداوسیما برای تولید برنامه‌های صوتی و تصویری از بودجه پیشنهادی، معادل ۲۶۱۹ میلیارد تومان است. بر اساس جدول اعلام شده برای بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۰، بودجه مصوب نهایی سازمان صداوسیما در سال ۹۹، مبلغ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000