روحانی فردا در مجلس حاضر نمی‌شود/ نوبخت لایحه بودجه راتقدیم می کند

سیاسی/ سیاست داخلی 5fc68643432fe_2020-12-01_21-36 معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور لایحه بودجه را امضا کرده اند و قرار شد فردا ساعت ۱۰ صبح «نوبخت» در مجلس حاضر شود و لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس کند.

حسینعلی امیری امشب در گفتگوی تلویزیونی با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۰ آماده است، گفت: آقای رئیس جمهور لایحه بودجه را امضا کرده اند و قرار شد فردا ساعت ۱۰ صبح «نوبخت» در مجلس حاضر شود و لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس کند.

وی اظهار داشت: حضور رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه براساس قانون اساسی تکلیف نیست و از اختیارات او (رئیس جمهور) است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه «روحانی» خود را پایند به مصوبات ستاد ملی مبارزه با می‌داند و مصوبات ستاد برای او حجت است، گفت: از این رو رئیس جمهور فردا در مجلس حاضر نمی‌شود و لایحه بودجه از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه به مجلس تقدیم می‌شود.

همچنین در همین راستا، محمد حسین فرهنگی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه دولت دوازدهم آذرماه لایحه بودجه ۱۴۰۰ را تقدیم مجلس می‌کند، گفت: طبق قانون روحانی می‌تواند برای لایحه بودجه به مجلس نیاید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کنایه مهاجری به مصوبه امروز مجلس/ صفت دناپلاس کم بود،به صفت چکمه پوش هم مزین شد

س دسامبر 1 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی فعال سیاسی اصول گرا در کنایه به مصوبه امروز مجلس نوشت: فرض کنیم مجلسی که برجام را تصویب کرد با مخالفانش همین جور برخورد می کرد. مصوبه امروز مجلس برای خروج از برجام و لغو تحریم‌ها واکنش‌های زیادی در داخل داشت. محمد مهاجری روزنامه نگار اصولگرا در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000