افزایش قیمت‌ها در بازار طلا

5fc5ff2156fcd_2020-12-01_12-00 هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۷۳ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌میلیون و ۷۳ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۷۳ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون ۴۰۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رئیس کارگروه خانواده قرارگاه عملیاتی ستادمبارزه باکرونا منصوب شد

س دسامبر 1 , 2020
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در حکمی فریبا نظری پور کیایی را به سمت رئیس کارگروه خانواده این قرارگاه منصوب کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم دکتر رحمانی‌فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا خطاب به فریبا نظری پور کیایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000