یک هنرمند دیگر بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

5fc3c3ddb0b82_5fc3c3ddb0b84 حجت الله نجف پور در سن ۶۹ سالگی به علت ابتلا به بیماری کرونا بعداز ظهر امروز در بیمارستان الزهرای اصفهان درگذشت.

حجت الله نجف پور خویگانی بازیگر تئاتر، تلویزیون، سینما، دوبله، نویسنده، تهیه کننده، گوینده و بازیگر نمایش‌های رادیویی و تلویزیونی بود که علاوه بر صدای زیبا، قلم روان، استادی مبتحر در ایفای نقش، قلبی مهربان و روحی والا داشت.

او از سال ۱۳۶۴ وارد صدا و سیمای مرکز خوزستان شد و در سال ۱۳۷۱ با ادامه فعالیت‌های خود به مرکز اصفهان آمده و در بخش صدا با نویسندگی، تهیه کنندگی وکارگردانی بیش از ده‌ها نمایش رادیویی خوش درخشید.

مرحوم نجف پور در سیما هم برنامه‌های مخاطب پسند سریال‌های خاطره انگیز و جادو تصویر را صدا پیشگی کرد.

از جمله فعالیت‌های سینمایی حجت الله نجف پور بالای شهر پایین شهر، روشن‌تر از خاموشی، شیخ بهایی، خانه بخت و ده‌ها اثر دیگر است.

مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند پیشکسوت اعلام می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

احتمال وقوع سیل و هشدار طغیان رودخانه‌ها در برخی استان‌ها

ی نوامبر 29 , 2020
معاون وزیر نیرو با اشاره به بارش‌های سیل آسا و تغییر اقلیم در کشور گفت: مشابه سیلاب سال‌های اخیر ممکن است تکرار شود. قاسم تقی زاده خامسی با اشاره به بارش های سیل آسا در کشور گفت: توصیه می کنیم مردم از نزدیک شدن به رودخانه ها پرهیز کنند حتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000