بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل تورم کمر خم کرده اند

5fc206ef8b484_5fc206ef8b49b رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، وضعیت معیشتی بازنشستگان در شرایط حال حاضر را بسیار وخیم توصیف کرد.

علی دهقان کیا، روز شنبه در نشست خبری، گفت: در آخر سال ۹۸ سبد هزینه خانوار ۴ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان بود و امروز به ۱۰ میلیون تومان رسیده است.

وی با اعلام اینکه در ابتدای سال ۹۹ برای بازنشستگان کشوری و لشکری افزایش حقوق و متناسب سازی انجام شد، افزود: انتظار داشتیم دولت بدهی خودش به تامین اجتماعی را بپردازد تا سازمان تامین اجتماعی هم بتواند از آن محل، متناسب سازی را یک مرتبه دیگر انجام دهد.

دهقان کیا ادامه داد: باید به همان میزان افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هم افزایش می یافت.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزود: ۶۰ درصد بازنشستگان ما حداقلی بگیر و ۱۴ درصد زیرحداقلی بگیر هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هشدار قاطع فرمانده سپاه قدس به اسرائیل در پی ترور دانشمند ایرانی

ش نوامبر 28 , 2020
سیاسی/ دفاعی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در واکنش به ترور محسن فخری‌زاده نوشت: مرگ اسرائیل نزدیک است. سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی در واکنش به ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: دشمن عرضه جنگ مردانه با ایران را ندارد. مرگ اسرائیل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000