تکذیب شایعات درباره سلامتی احمدرضا احمدی

5fc211c68f4e3_5fc211c68f4e6 در پی انتشار شایعاتی از حال ناخوش احمدرضا احمدی، او امروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که حالش خوب است.

چند روز گذشته شایعاتی درباره وضعیت جسمی احمدرضا احمدی شاعر پیشکسوت کشورمان مطرح شده بود که حال خوبی ندارد اما امروز او در صفحه مجازی خود اعلام کرد که حالش خوب است.

در استوری که احمدرضا احمدی منتشر کرده، ربوالحسنی از همکارانش مکالمه ای با او داشته و عنوان کرده که همین الان با احمدرضا احمدی عزیزتر از جانم حرف زدم و جانم آرام گرفت احمدرضا صحت و سلامت است.

کاش آن کسانی که تفریحشان انتشار خبر بی اساس و شوم منتشر درباره دیگران است روزی روزگاری بالاخره دست از این شکل زندگی بردارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پایان فیلمبرداری «آهو» با بازی رضا کیانیان و علی مصفا

ش نوامبر 28 , 2020
هوشنگ گلمکانی کار فیلمبرداری نخستین فیلم سینمایی خودش را در شمال کشور به پایان رساند. فیلمبرداری فیلم سینمایی «آهو» به کارگردانی هوشنگ گلمکانی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی چهل روز به طول انجامید، در شمال کشور به پایان رسید. فیلمنامه «آهو» با نگاهی به داستان «پروانه‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000