شیب رو به رشد قیمت نفت/ نوسانات قیمت نفت سنگین ایران در ماه نوامبر

5fc0ff61d35e9_5fc0ff61d35eb شیب رو به رشد قیمت نفت در هفته جاری ادامه داشت و صبح امروز قیمت هر بشکه نفت سنگین ایران در بازارهای جهانی به ۴۵ دلار و ۶۱ سنت رسید.

بر اساس اطلاعات پایگاه اطلاع رسانی اویل پرایس، قیمت هر بشکه نفت سنگین ایران در معاملات جهانی که در انتهای ماه اکتبر به 34 دلار و 79 سنت رسیده بود، در صبح روز جاری به 45 دلار و 61 سنت رسید.

قیمت نفت در هفته ای که گذشت تحت تاثیر امیدوارکننده ساخت سومین واکسن ویروس کرونا روند صعودی در پیش گرفت. همچنین آسیب دیدگی تأسیسات نفتی عربستان نیز از دلایل تأثیرگذار در افزایش قیمت نفت در هفته جاری بود.

قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در میانه هفته جاری از مرز 45 دلار فراتر رفت و قیمت نفت برنت از 48 دلار گذشت که بالاترین رقم از ماه مارس 2020 بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آخرین آرزوی پرویز پورحسینی که برآورده نشد

ج نوامبر 27 , 2020
روزگار او را از صحنه دور کرد و کرونا، او را از زندگی دور کرد تا ناباورانه سفر بی‌بازگشت یک هنرمند درخشان دیگر را به نظاره بنشینیم. کمتر از سه ماه پیش بود که به انگیزه هفتاد و نهمین سالروز تولد پرویز پورحسینی با او هم‌کلام شدیم. آن زمان هرگز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000