فوت ۴۰۶ بیمار طی شبانه روز گذشته/ مجموع جانباختگان از ۴۷ هزار نفر گذشت

5fc0d67f3cef9_2020-11-27_14-05

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۴ هزار و ۵۱ بیمار جدید و فوت ۴۰۶ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

«سیما سادات لاری» با اشاره به آمار مبتلایان ویروس کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۷ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۴۵ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به۹۲۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.

وی ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۶۴۰ هزار و ۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند و ۵۸۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته‌ی سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون ۵ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۴۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مشاهده دو قلاده یوزپلنگ آسیایی در توران/ ویدئو

ج نوامبر 27 , 2020
دو قلاده یوزپلنگ آسیایی در پارک ملی توران واقع در استان سمنان را ببینید. پارک ملی توران در استان سمنان یکی از مناسب‌ترین زیستگاه‌های یوزپلنگ آسیایی روی کره خاکی به شمار می‌رود. یوزپلنگ به عنوان سریع‌ترین گونه جانوری بر روی کره خاکی است که با خط سیاه روی صورت و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000