اکثریت مخاطبان خبرفوری اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی را ضروری می‌دانند / بیش از یک‌سوم مخاطبان دچار مشکل شدند

5fbf8d3d52369_2020-11-26_14-40

کانال خبرفوری در یک نظرسنجی، از مخاطبان خود خواسته درباره اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در کشور نظر بدهند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۴۱درصد از ۴۲هزار شرکت‌کننده در این نظرسنجی، این محدودیت‌ها را لازم دانسته و گفته‌اند که موفق شده‌اند خود را با این محدودیت‌ها تطبیق دهند.

در برابر این ۴۱درصد، ۲۷درصد دیگر محدودیت‌ها را لازم خوانده اما از اینکه دچار مشکلاتی در زندکی روزمره شده‌اند گلایه داشته و این درحالیست که ۳۲درصد دیگر اساسا این محدودیتها را لازم نمی‌دانند.

از میان ۳۲درصد ناراضی، ۲۱درصد این سخت‌گیری‌ها را بی‌فایده می‌دانند و تنها ۱۱درصد دلیل لازم نبودن محدودیتها را مشکلات ناشی از آن دانسته‌اند.

به این ترتیب به‌نظر می‌رسد با همه مشکلاتی که محدودیتهای کرونایی در پی دارد، اکثر مردم از آن حمایت می‌کنند و با آن کنار آمده‌اند، هرچند ۳۸درصد زندگی‌شان با این تعطیلات به مشکل کرده و ۲۱درصد از تاثیرات آن ناامیدند.

نظر شما درباره این محدودیتها چیست؟ آیا موافق ادامه آن هستید یا نه؟ در ادامه کامنت بگذارید.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شناسایی ۱۳۹۶۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ ۴۸۲ تن دیگر جان باختند

پ نوامبر 26 , 2020
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد. دکتر لاری گفت: از دیروز تا امروز ۶ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۹۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000