تولید ناخالص داخلی ایران به ۶۲۲ هزار میلیارد تومان رسید

5fbca3c9e0cf6_5fbca3c9e0cf9 عملکرد فصل بهار ۹۹ حکایت از آن دارد که میزان تولید ناخالص داخلی کشور به قیمت پایه به ۶۲۲ هزار میلیارد تومان رسیده و میزان تشکیل سرمایه ثابت ناخالص هم ۱۳۶ هزار میلیارد تومان بوده است.

آمارهای رسمی منتشر شده از سوی بانک مرکزی حکایت از آن دارد که در سه ماهه ابتدای سال ۹۹ تولید ناخالص داخلی به قیمت پایه به ۶,۲۲۶ هزار میلیارد ریال رسیده است.

همچنین تشکیل سرمایه ثابت ناخالص ۱۳۶۳ هزار میلیارد ریال، هزینه‌های مصرفی بخش‌خصوصی ۳,۵۵۵ هزار میلیارد ریال و هزینه‌های مصرفی بخش دولتی نیز ۶۹۱ هزار میلیارد ریال بوده است.

گفتنی است، آنگونه که در گزارش‌های بانک مرکزی اعلام شده رشد اقتصادی کشور در این مدت با احتساب نفت ۲.۸- درصد و بدون نفت ۰.۶- درصد بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

لهستان هنوز منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است

س نوامبر 24 , 2020
سیاسی/ بین الملل وزیر امور خارجه لهستان امروز (سه‌شنبه) گفت، این کشور پیش از به رسمیت شناختن جو بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا منتظر است که ببیند وضعیت سیاسی و حقوقی در آنجا چطور پیش می‌رود. پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر آمریکا برای دولت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000