بازداشت هماهنگ‌کننده اداری داعش در فرودگاه بغداد

سیاسی/ بین الملل 5fbb9d3b942fe_5fbb9d3b94301 سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از بازداشت هماهنگ کننده اداری داعش و یکی از سرکرده‌های مهم این گروه تروریستی در فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد.

سرلشکر یحیی رسول، سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نیروهای وابسته به دستگاه مقابله با تروریسم این کشور موفق به بازداشت هماهنگ کننده اداری باندهای وابسته به داعش ملقب به “ابو نبأ” در فرودگاه بین‌المللی بغداد شدند.

وی افزود: این تروریست از لحظه حرکت از یک کشور تا ورودش به عراق توسط دستگاه اطلاعات نیروهای مقابله با تروریسم تحت تعقیب و پیگیری قرار گرفت و درصدد انجام نشست‌هایی با گروه‌های تروریستی در اطراف بغداد بود.

یحیی رسول در ادامه تصریح کرد: ابو نبأ با فعالیت تروریستی‌اش از سال ۲۰۰۳ شناخته شده است و به گروه‌های تروریستی مختلفی ازجمله القاعده و داعش ملحق شده بود و در نهایت داعش وظایف مدیریت، هماهنگی اقدامات باندهای تروریستی در عراق و تشکیل گروه‌های امنیتی، نظامی و رسانه‌ای در استان بغداد را به وی محول کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سرعت عجیب تغییر رنگ یک آفتاب‌پرست/ ویدئو

د نوامبر 23 , 2020
آفتاب پرست به تغییر رنگ پوست متناسب با محیط اطرافش مشهور است، اما کسی تصور این را نمی‌کند که این تغییر در چه مدت زمانی به وقوع می‌پیوندند. انتشار ویدئویی از تغییر رنگ پوست بدن یک آفتاب پرست در میان کاربران فضای مجازی دست به دست شده و اکثر بیننده‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000