حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان درسال آینده ۳.۵ میلیون تومان است

5fbb85baf2a6a_5fbb85baf2a6d در پیش نویس لایحه بودجه ۱۴۰۰، حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان در سال آتی، ۳.۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

در تبصره ۱۲ پیش نویس لایحه بودجه ۱۴۰۰ آمده است، پس از اعمال افزایش ضریب ریالی حقوق برای گروه‌های مختلف حقوق بگیر موضوع جز (۱) این بند و معادل افزایش ضریب ریالی برای افزایش حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران، مجموع مبلغ مندرج در حکم کارگزینی برای کارکنان رسمی و پیمانی و مبلغ قرارداد منعقده ماهانه برای کارکنان قرارداد کار معین (مشخص) به نسبت مدت کارکرد و حکم حقوق بازنشستگان متناسب سنوات خدمت قابل قبول، از سی و پنج میلیون ریال کمتر نباشد.

بنابراین کف حقوق کارکنان رسمی و پیمانی و بازنشستگان و وظیفه بگیران در سال ۱۴۰۰، ۳.۵ میلیون تومان در ماه است. این رقم در بودجه سال ۹۹، ۲.۸ میلیون تومان بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

10 راه برای افزایش علاقه‌مندی کودکان به علم

د نوامبر 23 , 2020
برای اینکه افراد در سنین بزرگسالی جوینده علم باشند، لازم است این علاقه را از کودکی در آنها تقویت کنیم و بپرورانیم. در این گزارش به مناسبت روز جهانی کودک، روش‌هایی ساده برای ترویج علم در میان کودکان بیان می‌شود. علم و دانش همیشه مسائل لذت‌بخشی برای بچه‌ها بوده است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000