ترامپ: مردم از حق رأی برخوردار نیستند؟

سیاسی/ بین الملل 5fbaa737ebbeb_5fbaa737ebbee رئیس جمهور آمریکا در ادامه اعتراض های خود بار دیگر نتایج انتخابات ریاست جمهوری را زیر سوال برد.

دونالد ترامپ در توئیترش نوشت:

جدا از سیاست چگونه شما پرونده ای را از دست می دهید که در آن شمار زیادی از رأی دهندگان فراتر از آن چیزی که نیاز دارید نتیجه را در پنسیلوانیا تغییر دهند، از حق رأی برخوردار نیستند؟ ناظران بر نحوه شمارش آرا از اتاق شمارش آرا بیرون انداخته شدند. مردمی که برای رأی دادن به حوزه ها رفتند به این موضوع پی بردند که از قبل از طریق یک سیستم جعلی رأی داده اند ـ بروید خانه!

تلاش‌های دونالد ترامپ برای چرخاندن نتایج انتخابات آمریکا به نفع خودش با ضربه جدیدی مواجه شد، چرا که یک قاضی فدرال شنبه با تلاش کمپین او برای ابطال میلیون‌ها رای در پنسیلوانیا مخالفت کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حکم سردار سلامی برای فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران

ی نوامبر 22 , 2020
سیاسی/ دفاعی سردار احمد ذوالقدر با حکم سرلشکر سلامی به عنوان فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران منصوب شد. آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران عصر امروز (یکشنبه) با حضور دریادار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان و مسؤولان لشکری، کشوری و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000