فرصت سوزی برخی کشورها مانع پایان دادن به بحران سوریه شد

سیاسی/ سیاست خارجی 5fba3350b538e_5fba3350b5390 در دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه با وزیر امور خارجه کشورمان تحولات مربوط به بحران سوریه مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

محمدجواد ظریف در این دیدار که روز یکشنبه انجام شد، با اشاره به کارشکنی برخی کشورها در روند حل و فصل سیاسی مسائل سوریه اظهار داشت: طی سال های گذشته فرصت های مناسبی برای خاتمه دادن به بحران در سوریه پیش آمد ولی هر بار با تلاش های خنثی کننده و فرصت سوزی برخی کشورها مواجه شدیم.

ظریف همچنین برلزوم برداشتن تحریم های ظالمانه و غیر عادلانه علیه دولت و مردم سوریه خصوصا در شرایط کرونا تاکید کرد.

گیر پدرسون نیز در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت کمیته بررسی قانون اساسی سوریه و تلاش های خود برای برگزاری نشست بعدی آن‌ را به اطلاع وزیر امور خارجه کشورمان رساند و با اشاره به همکاری های جمهوری اسلامی ایران با سازمان ملل متحد در حل و فصل بحران ده ساله سوریه، بر اهمیت نقش کشورمان در این روند تأکید کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیام‌های یواشکی تندرو‌های ایران به بایدن

ی نوامبر 22 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی فعال رسانه‌ای اصولگرا در توئیتی نوشت: افراد و گروه‌های سیاسی کشورمان که تا دیروز برای پیروزی ترامپ یقه پاره می‌کردند پس از شکست او در صدد فرستادن پیام‌های یواشکی برای دولت بایدن هستند. محمد مهاجری در توئیتی با هشتگ‌های ترامپ، بایدن، ضدامریکایی و انتخابات ۱۴۰۰ نوشت: شورای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000