لزوم اجرای جدی محدودیت‌ها در شهرهای شمالی

5fba251206229_5fba25120622e

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سفرهای زیادی به شهرهای شمالی صورت گرفته است، گفت: درخواست می کنم که اجرای محدودیت ها در این شهرها جدی گرفته شود تا آلودگی دوباره به تهران بازنگردد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه برگزاری جلسه دویست و پنجاهم این شورا گفت: جلسات صحن با رعایت پروتکل های بهداشتی ترکیبی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سفرهای زیادی به شهرهای شمالی صورت گرفته است گفت: درخواست کردم که اجرای محدودیت ها در این شهرها جدی گرفته شود تا آلودگی دوباره به تهران بازنگردد.

وی افزود: از استاندار، گیلان، مازندران و گلستان خواسته شده این موضوع جدی گرفته شود.

هاشمی به اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه گذشت از هیچ کمکی به شهر تهران نشده است و حداقل حمل و نقل تهران را جدی بگیرند، چراکه حمل و نقل مرکز شیوع کروناست و اگر تقویت نشود بخصوص در زمستان دچار مشکل می شویم.

رئیس شورای شهر گفت: شنیده ام بخشی از پول اوراق مشارکت حمل و نقل عمومی در حال پرداخت است و امیدوارم همه نقدینگی پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه از تصمیم تغییر نام خیابان عطار نیشابوری به خیابان سبزوار عدول کردیم، گفت: از کمیسیون نامگذاری خواستیم در عرض یک هفته ۱۰ روز آینده نسبت به تکلیف نامگذاری خیابانی به نام سبزوار اقدام کنند.

هاشمی به ارائه طرحی برای ایجاد موزه کودکان اشاره کرد و گفت: کلیات این طرح به تصویب رسید اما قرار شد در ابتدا از ظرفیت موزه های موجود استفاده شود و تجهیز شوند و بخش کودکان ایجاد شود و سپس با صدور مجوز برای سرمایه گذاران به شهرداری مجوز ایجاد موزه را بدهیم.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کمپین استغفار برای رفع بلای کرونا در یزد/ راه اندازی کانال استغفار در شبکه ایتا!

ی نوامبر 22 , 2020
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از راه‌اندازی پویش استغفار به منظور رفع بلای کرونا و تقویت روحیه معنوی مردم در این روزهای بحرانی خبر داد. حجت الاسلام علیرضا نجیمی با اشاره به ورود جهادگرانه روحانیون و طلاب استان یزد به مباحث معنوی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار داشت: خانواده‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000