از صحبت‌هایم سوء برداشت شد/ منطور من افشین علا نبود

5fb76e05002c9_5fb76e05002ca انتقادات حاجی دلیگانی از انتصابات باندی در منطقه آزاد کیش، دستمایه ساخت کلیپی تخریبی شد که در آن تصویر افشین علا، شاعر انقلاب به عنوان مصداق انتقادات این نماینده مجلس القا می‌شود.

چندی پیش حاجی دلیگانی از انتصابات باندی در منطقه آزاد کیش انتقاد کرد. این انتقادات دستمایه ساخت کلیپی تخریبی شد که در بخشی از آن تصویر افشین علا، شاعر انقلاب نمایش داده شده و به عنوان مصداق انتقادات این نماینده مجلس القا می‌شود.

حاجی دلیگانی در واکنش به ساخت این کلیپ تخریبی و با دفاع از افشین علا، شاعر انقلاب که بارها از سوی مقام معظم رهبری مورد تفقد قرار گرفته است، گفت:‌ اخيرا بر اساس اظهارات بنده درخصوص تخلفات و انتصابات باندي در منطقه آزاد كيش فيلمي در فضاي مجازي منتشر شده است كه در آن به آقاي افشين علا، شاعر انقلاب هم اشاره شده است اما به هیچ وجه منظور نظر بنده ايشان نبوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کریس مورفی: سیاست خارجی ترامپ در قبال ایران شکستی تمام عیار بوده است

ج نوامبر 20 , 2020
سیاسی/ بین الملل یک سناتور دموکرات آمریکایی به شکست سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران اذعان کرد. کریس مورفی روز گذشته در توییتی نوشت: پمپئو ۱۲ شرط برای ایران را ذیل فشار حداکثری مطرح کرد. حتی یکی از این ۱۲ شرط نیز محقق نشده‌اند. به جایش ایران ۱۰ برابر اورانیوم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000