یک منبع آگاه: اظهارات طبری درباره بازداشتش در منزل آملی لاریجانی کذب است

سیاسی/ قضایی 5fb5fe254ed54_5fb5fe254ed57 به گفته یک منبع آگاه، بازداشت اکبر طبری طبق روال معمول انجام شده است و داستان دستگیری در خانه یکی از مسئولان کذب است.

یک منبع آگاه درباره صحت ادعای اکبر طبری در موضوع کیفیت بازداشتش گفت: بازداشت طبری طبق روال معمول انجام شده و مطالب مطرح‌شده از جانب این محکوم، تقریبا شبیه یک داستان پلیسی است.

این منبع افزود: بازداشت طبری در مرداد سال ۹۸ با حکم قضائی و با حضور معدودی از مأموران انجام شد؛ چراکه برای بازداشت چنین شخصی اساسا به نفرات و امکانات ویژه‌ای نیاز نبود؛ بنابراین ادعا‌هایی مبنی‌بر دستگیری او در منزل یکی از مسئولان به دست ۵۰ مأمور و درگیرشدن آن‌ها با تیم حفاظت ایشان کاملا کذب و داستان‌سرایی است.

اکبر طبری در جوابیه‌ای که از زندان اوین برای «شرق» فرستاده بود، مدعی شده بود زمان بازداشتش در آمل و در منزل صادق آملی‌لاریجانی بوده است. مأموران بدون داشتن نیابت قضائی و با درگیری با محافظان آملی‌لاریجانی در نهایت او را بازداشت کرده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

یک سوم مردم جهان به سرویس بهداشتی دسترسی ندارند!

پ نوامبر 19 , 2020
سازمان ملل متحد در «روز جهانی توالت» اعلام کرد که بیش از 2.5 میلیارد نفر معادل یک سوم مردم جهان به امکانات بهداشتی اولیه نظیر توالت دسترسی ندارند. سازمان ملل می‌گوید دسترسی نداشتن به امکانات اولیه بهداشتی نظیر توالت تبعات منفی بسیاری را برای سلامت، منزلت و امنیت انسان به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000