کانادا، چند کشور از جمله ایران را «تهدید سایبری» اعلام کرد

سیاسی/ بین الملل 5fb581e7e6d97_5fb581e7e6d9a سازمانی که مسئولیت شنود ارتباطات الکترونیک در کانادا است روز چهارشنبه از چند کشور از جمله ایران به عنوان اصلی‌ترین تهدیدهای سایبری نام برد.

کانادا امروز چهارشنبه برنامه‌های سایبری کشورهای چین، روسیه، ایران و کره شمالی را اصلی‌ترین «تهدیدهای جرائم سایبری» توصیف کرد.

«سازمان امنیت ارتباطات» که نهاد متولی شنود الکترونیک در آمریکا است امروز چهارشنبه اعلام کرد که برنامه‌های سایبری این چهار کشور بزرگترین تهدید راهبردی علیه کانادا محسوب می‌شوند.

سازمان امنیت ارتباطات در گزارش خود که امروز چهارشنبه برای ارائه ارزیابی‌اش از وضعیت تهدیدهای سایبری منتشر شده گفت: «فعالیت‌های سایبری تحت حمایت دولت، پیشرفته‌ترین تهدید به شمار می‌روند.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به قطعنامه وضعیت حقوق بشر در ایران

پ نوامبر 19 , 2020
سیاسی/ سیاست خارجی سخنگوی وزارت امور خارجه ،طرح قطعنامه حقوق بشری در سازمان ملل متحد توسط دولت کانادا و تکرار ادعاهای بی‌اساس مبتنی بر گزارش‌های غیرواقعی و ساختگی را فاقد وجاهت قانونی و غیر قابل قبول دانست. سعید خطیب زاده با بیان مطلب فوق گفت: جای تاسف است که بعضی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000