دولت همه تقصیرات شیوع بیماری کرونا را گردن مردم می اندازد/ویدئو

سیاسی/ سیاست داخلی 5fb57182e635c_2020-11-18_22-39 رییس دولت نهم و دهم با انتقاد از عملکرد دولت در مدیریت بحران ویروس کرونا گفت: دولت کمکی به مردم نمی کند، فقط دائم همه را می ترساند و همه تقصیرات را گردن مردم می اندازد.

محمود احمدی نژاد درباره بحران ویروس کرونا در کشور مصاحبه کرده و گفت: بیش از یک ماه، در ابتدا می گفتند نخیر، کرونا وارد نشده است! یک دفعه می آیند و می گویند از ساعت 6 بعداز ظهر مغازه ها بسته شود! آنقدر به مردم گفتند ضدعفونی کنید که سینه ها خراب شد و بسیاری از باکتری های مفید بدن از بین رفت!

وی ادامه داد: در سطح سیاستگذاری و مدیریت کلان، هیچ مدیریتی دیده نمی شود! کادربهداشت و درمان ما، فداکارانه دارد کار می کند…خودتان که راه حلی نمی دهید، اگر کسی هم راه حلی می دهد، می گویید شیاد است!

رییس جمهور سابق کشور بیان کرد: از یک طرف می گویند مردم، خودتان خرجتان را دربیاورید و از طرف دیگر می گویند در خانه هایتان بمانید! دولت کمکی به مردم نمی کند، فقط دائم همه را می ترساند و همه تقصیرات را گردن مردم می اندازد و بخشی از دولت هم اهداف سیاسی خودش را دنبال می کند! دارویی که خودتان می گویید اثری ندارد و می خواهند تازه آن را آزمایش کنند، شما باید بیایید روی مردم ایران آزمایش کنید!؟

وی گف: جوری حرف می زنند که انگار ما تسلیم این ویروس هستیم، انگار هیچ کاری نمی شود کرد! دائما هم می گویند نروید بیرون، نروید بیرون! خب هیچ کاری نکنیم، دیگر به وجود شما چه احتیاجی هست!؟

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جنجال یک فتوا در مصر؛ جواز ازدواج زن مسلمان با مرد غیرمسلمان

چ نوامبر 18 , 2020
سیاسی/ بین الملل «آمنه نصیر» استاد عقیده و فلسفه در دانشگاه الازهر مصر با اظهاراتش درباره جایز بودن ازدواج زن مسلمان با مرد غیرمسلمان بار دیگر درمحافل مختلف مصر جنجال به پا کرده است. اظهارات خانم نصیر پس از آن جنجال برانگیز شد که وی در سخنانی مدعی شد که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000