گذرگاه مرزی «عرعر» بین عراق و عربستان افتتاح شد

سیاسی/ بین الملل 5fb50cd747e54_5fb50cd747e56 منابع عراقی از افتتاح گذرگاه «عرعر» در مرز این کشور با عربستان برای تردد مسافران و تجارت بین دو کشور خبر دادند.

گذرگاه «عرعر» امروز، چهارشنبه در مرز این کشور با عربستان برای تردد مسافران و تجارت بین دو کشور که از سال ۱۹۹۱ بسته شده بود، افتتاح شد.

عثمان الغانمی وزیر کشور، عبدالامیر الشمری معاون فرمانده عملیات مشترک، عمر عدنان الوائلی رئیس اداره گذرگاه‌های مرزی عراق، استاندار الانبار و کربلاء، فرماندهان پلیس الانبار و مرزها و نیز سفیر عربستان در عراق و شماری از مسؤولان دولتی سعودی در مراسم افتتاح گذرگاه مرزی «عرعر» حضور داشتند.

دو دولت عراق و عربستان پیشتر بر سر بازگشایی گذرگاه «عرعر» که در استان الانبار واقع در غرب عراق واقع شده است، به اتفاق نظر رسیدند. این گذرگاه در سال ۱۹۹۱ به همراه یک گذرگاه دیگر به نام «جمیجم» که در صحرای «السماوه» در جنوب عراق واقع شده است، بسته شدند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نکات مهم در تغذیه کودکان

چ نوامبر 18 , 2020
سرپرست انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور اعلام کرد: اگر کودکان از یک رژیم متعادل پیروی کنند که شامل همه گروه های غذایی توصیه شده باشد، باعث می شود انرژی لازم برای فعالیت جسمی آن ها تامین شود. دکتر جلال الدین میرزای رزاز، در خصوص تغذیه در کودکان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000