امر به معروف و نهی از منکر به کشورداری کمک می‌کند

سیاسی/ سیاست داخلی 5fe0d6552542a_2020-12-21_20-37 امام جمعه مشهد گفت: امر به معروف و نهی از منکر جریان موثری است که کمک بسیار به کشورداری می‌کند.

آیت الله سید احمد علم الهدی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با تاکید بر نقش موثر این ستاد افزود: یکی از ارکان اسلام امر به معروف و نهی از منکر است که عظمت اسلام در اجرای این امر در نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید مراقب این عظمت الهی باشیم.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر باید آموزش داده شود تا به طور صحیح در جامعه انجام شود. غیر از ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید آموزش عمومی در تمام ادارات و نهادها هم در این زمینه صورت بگیرد و باید نیروهایی را تربیت کنیم که در آموزش امر به معروف و نهی از منکر پیشرو باشند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه یکی از محل‌های آموزشی که می‌تواند برای عموم موثر باشد، فرهنگسراها هستند گفت: فرهنگسراها با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند آموزش عمومی را انجام دهند.

وی با تاکید بر اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر افزود: یکی از امور لازم برای آموزش، برنامه نویسی محتواهای امر به معروف و نهی از منکر است که باید توسط این ستاد صورت گیرد.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر جای اجرا نیست بلکه باید برنامه نویسی کرده و به نهادها و دستگاههای اجرایی ابلاغ ‌کند. باید برای تهیه محتوای صحیح فرهنگی بودجه‌ای در نظر گرفته شود تا کار به روی زمین نماند و کار فرهنگی درست و موثر انجام شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

این عکس از حسام نواب صفوی بعید است! / چرا؟!

د دسامبر 21 , 2020
حسام نواب صفوی در شب یلدا عکسی از خود منتشر کرد که بسیار حرفه ای فتوشاپ شده است. حسام نواب صفوی به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا عکسی از خود منتشر کرد که در آن یک انار در دست گرفته است. قرار گیری انار بزرگ و قرمزرنگ در دست حسام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000