آیا بانک‌ها در مناطق قرمز باز هستند؟

5fb403f4dfa00_5fb403f4dfa02 طبق اعلام شورای پول و اعتبار شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری در مناطق قرمز، حداکثر با یک دوم نیروی انسانی شاغل در آن شعب و با رویکرد تداوم خدمت به شهروندان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

شورای پول و اعتبار عصر امروز و در یک هزار و سیصد و چهارمین جلسه خود، باتوجه به شرایط ویژه حاکم بر جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمت‌رسانی کارکنان ساعی شبکه بانکی کشور به مردم شریف ایران، در راستای اجرای سیاست‌ها و ضوابط ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و همچنین به منظور حفظ سلامت کارکنان نظام بانکی و تداوم خدمت‌رسانی به عموم مردم مقرر کرد، شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری در مناطق قرمز، حداکثر با یک دوم نیروی انسانی شاغل در آن شعب و با رویکرد تداوم خدمت به شهروندان به فعالیت خود ادامه دهند.

همچنین، طبق اعلام بانک مرکزی اعضای شورا بر تقویت زیرساخت و اتخاذ تمهیدات مناسب و فوری برای ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی غیرحضوری بانکی با هدف کاهش مراجعات حضوری و جلوگیری از تراکم افراد در شعب بانک‌ها تأکید کردند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وزیر اسرائیلی: ایرانی ها نباید احساس راحتی کنند/ آنها باید نگران حمله ترامپ به سایت هسته ایشان باشند

س نوامبر 17 , 2020
سیاسی/ بین الملل وزیر انرژی اسرائیل امروز(سه شنبه) گفت: ایران باید نگران اخباری باشد که درباره درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای طرح گزینه هایی مبنی بر حمله به یک سایت هسته ای در ایران مطرح شده است. به گزارش خبر فوری و به نقل از آرتی عربی، اشتاینیتیز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000